Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

I don't care

  Εντάξει, πήρες όσα ήθελες από 'μένα. Το ξέρω πως δεν έχει κανένα νόημα αυτό που κάνω τώρα, γιατί υποτίθεται πως είμαστε ξένοι και δεν συμβαίνει τίποτα μεταξύ μας, δεν υπάρχουμε καν, όμως έχω τόσο θυμό μέσα μου αυτή τη στιγμή που το μόνο που θέλω είναι να σπάσω αυτόν τον πάγο και να σε γνωρίσω απ την αρχή μονάχα για να σε πληγώσω. Αυτό νιώθω, μη με αφήσεις να το κάνω.
  Ξέρεις τι, είσαι τόσο χαλαρός. Αυτό με εκνευρίζει. Εσύ είσαι τόσο χαλαρός και αραχτός με το παρεάκι σου και όλα αυτά κι εγώ μέσα μου πνίγομαι και δεν αντέχω άλλο να σε βλέπω κάθε μερα, να προσπαθώ να σου μιλήσω, να σου πω ένα γεια μπας και τύχει κι αρχίσουμε να μιλάμε λιγάκι ξανά, έστω τυπικά. Να προσπαθώ να σε κάνω να με κοιτάξεις καρφώνοντας το βλέμμα μου πάνω σου. Και κάθομαι και ελπίζω και γεμίζω τις κενές μου αναμνήσεις με τάχα σίγουρες ελπίδες πως κάποτε θα είμαστε ξανά όπως ήμασταν κάποτε. Ναι, ρε.
  Σε μισώ. Σε μισώ πιο πολύ από εμένα. Αν και σ'αγαπώ περισσότερο..


If you were dead or still alive
I don't care
I don't care
And all the things you left behind
I don't care
I don't care

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου